Monday, September 17, 2012

aDaM & HaWa

salam semua..

korang tengok tak drama Adam & Hawa..?? cite nie main kat astro je.. so kat sapa2 xda astro cam aku nie takleh la tengok on time.. orang dah episod 13, aku baru nak masuk episod 10. tengok kat internet lambat beberapa hari dari tarikh tayangan.

hmm.. takpela.. at least ada gak yang nak share kat internet cite nie.. bolehla kami-kami yang takdak astro nie tengok.. nie link blog yang boleh tengok macam2 cite.. adam hawa, trilogi cinta dll.. click sini

nak donlod kat sini pon boleh.. tapi aku malas nak donlod.. aku tengok terus je.. malas nak simpan wat koleksi.. tu lah sebab external hard disk aku tak penah nak penuh.. orang lain dah 2-3 external.. aku satu pon tak penuh-penuh..

la nie, dok tunggu ep 11 + 12 donlod.. eh?? tadi cakap takmau donlod... terpaksa donlod coz episod nie tuan punya blog tak upload lagi.. dia bagi link ja kalau sapa nak donlod.. dah aku tengah tengok cite nie, donlod jela.. aku sekali tengok, direct 4 episod. kawan aku dorang tengok tiap2 hari.. aku malas nak tengok day by day.. express terus.. 1 day for 1 week punya cerita.. so, aku terbelakang la sikit nak tau next episod.. takpala, janji bahagia.. hehehehe...



kat sini pon ada pasal cite adam & hawa...http://admya.blogspot.com

okla.. donlod pon dah almost complete.. bye2.. I nak layan adam & hawa..

p/s: nak pi start moto coz da 3hari tak start, takut rosak lagi.. tapiiii... ada orang lepak pulak kat luar tue.. huhuhu.. seganla den...

No comments: