Sunday, August 26, 2012

...SeLaMaT aRi RayA...

Salam Semua..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR, BATIN XDE YE... hehehehehe...

Camne raya tahun nie?? Meriah tak?? Cik Waniey kita nie cam biasala.. biasa2 ja rayanya.. tapi start tahun nie dah tak dapat duet raya.. selalu tyme raya, orang kaya tapi aku kayap.. kuikuikui... bankrap aku.. selamatla sepupu sepapat yang tecik2 tue tak ramai sangat.. adik pon sorang ja...

tahun nie bagi duet raya kat tok.. tahun lepas bagi kat arwah tokwan, tapi dah tahun nie dia dah xda, so aku bagi kat tok lah sekali kerongsang jugak.. kat tokwan belah abah bagi kain pelikat ja.. duet raya tak bagi pon.. takpa, tokwan dah kaya.. hehehehe...

raya kali nie tak amek banyak gambar pon.. ada la sekeping dua gambar mencapap aku... raya keempat petang dah balik sini.. coz raya kelima dah kerja.. hmmm... biasala bila dah keja, tambah2 keja kilang je kan.. mana boleh amek cuti lama-lama..

raya pertama.. 
oren Cik Waniey kita.. heeeee.... (nmpk matured tak bila aku pkai tudung nie.. hehehe)

raya kedua.. (baju recycle kenduri zahir.. hehehe)

bersiap nak pi rumah sedara.. mula-mula aku drive.. pastu suh pakngah aku drive coz abah dengan pak njang aku bawak laju giler, takdan den nak kojar..


raya ketiga...

kat luaq rumah.. dok tunggu cik Tikah dengan Pn Bibah tak kuaq2 lagipon.. Balik rumah tokwan kat Baling.. Abah keja dah, so akula jadi dreba...

nie my lovely parent.. nie raya kedua.. 
nak pi jalan rumah sedara.. pak njang dok picit hon kat luaq.. kami boleh dok posing lagi.. hehehe...


with my mummy... raya ketiga...

tuelah serba sikit ceritera raya aku.. hangpa camna pulak? 

merdeka nie, InsyaAllah aku balik Kedah lagi.. heee... dah mintak cuti 1hb.. dah approve pon... tak puas raya lagila... 

p/s: taun depan taktau raya mana lagi.. rumah mak mentua kot... hahahaha... gurau-gurau ja... mak mentua dok celah mana pon taktau lagi... hihihihi....



2 comments:

juicy X said...

haaa cuti?? blh mai knduri aku!

sesuci embun pagi said...

hehehe... iA ak pi nnti..nk bg adiah pa xtau kt hg? bg lesung batu nk?? hehehe.. bert cket..