Monday, September 26, 2011

TiNggAL kenAngAn

Salam...


tanggal 23/09/2011, aku kehilangan seseorang yang amat aku sayang...
dia pergi jauh dari kami semua.. ke alam fana sana...
kami lah yang akan meneruskan liku2 perjalanan hidup nie...
rasa macam baru semalam aku bergambar ceria dengan dia time raya baru nie..
baru semalam aku dengar dia membebel.. hehehe...
tokwan aku memang suka membebel.. macam2 tak kena dengan dia.. 
sekarang dah tak dengar lagi bebelan dia tue..
sehari dua nie anak makcik, kejap2 tanya.. mana wan jen.. wat ayat sedihla.. kami yang dengar sedih.. mak dia sampai meleleh air mata... 
'Lahirnya ke dunia dengan senyuman semua orang... pergi dari dunia dengan linangan air mata semua orang'....
Tokwan lah wira di mata kami semua... 
semoga roh tokwan dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman & soleh.. Amin...
Al-Fatihah...









No comments: