Saturday, June 11, 2011

PeLuAnG

Salam...


perlu ke bukak peluang yang baru????????
tapi situasi nie sama macam situasi dulu... masa gagal dulu....
macam mana nieh?????
memang sama dgn situasi, keadaan, condition yang menyebabkan aku kecundang dan fail suatu ketika dulu.....  masa shj yg membezakannya......
aku takut nak hadapi kalau jadi macam dulu lagi... coz bukan orang lain yang tanggung akibatnya... aku sendiri yang kena tanggung semua tue.. 
Aku dah tak cukup kuat nak amek risiko lagi............
apa perlu aku buat?? decision?????






p/s: tak lama lagi aku dah tak keseorangan... *senyum lebar


omelan cik waniey: rasa macam makin kurus.. ala.. macam mana nie.. tak tau macam mana nak naikkan berat badan.. ada mau share tips tak??????

2 comments:

Azie said...

pengalaman mematangkn diri, kesakitan menguatkn hati..
yg penting, jdkn iman & akal sbg landasan..insyaAllah x terkandas dlm kehidupan..amiin :)

tips naikkn berat bdn: jgn stress, hepy2 slalu..hehehe

waniey said...

tq azie.. ^_^

sentiasa hepy je nie.. tp berat tak naik2 jugak..