Sunday, May 1, 2011

EpI LaBOuR DaY

Salam...


sekian lama xmengupdate blog.. minggu nie agak busy (tak abes2 busy ko).. coz sorang QC m.c. 2minggu.. and lagi sorang dah berenti.. so, juz tinggal 2orang QC saje.. Ari isnin cuti.. Yeay!!!! So this week aku keje 4 hari saje..


Sempena cuti hari pekerja nie, aku pon mau bercuti.. nak pegi jalan2 je.. hehehe.. walaupon xdapat gaji lagi.. huhuhu... nie tengah siap2 gi Sg Buloh.. (sempat lagi online).. esok nak gi main kat Sunway Lagoon.. jom2.. sape2 nak ikut.. thehehe.. K la.. mau bersiap2 and akan off 2 days sempena 'Labour Day'... blog pon mau berehat.. (ayat cam tiap2 hari update je).. 


EpI LaBOuR DaY


p/s: tolonglah jaga hati ini jugak.. hati aku sakit, sedih.. xmau jaga banyak, jaga sikit pon jadilah.. huhuhu....


omelan cik waniey: semalam sangat letih coz aku keje sorang je.. selamat ada Ida, assistant QC.. letih sangat2 coz kena pusing satu kilang and handle sume sorang2.. time sume xdela macam2 jadi.. bahagian label la ade problem, label tak cukup, fry cockles lagi, jam lagi.. semalam jugakla nak jalan product baru untuk trial.. aku dah cuba sedaya mungkin semalam... and dah 2 hari dapat email dari BeST program.. tapi internet slow, xleh bukak email tue.. xtau email ape.. maybe panggilan utk training BeST program kot.. hmmm.. aku dah keje.. cam malas pulak nak join BeST program tue.. (panjangnya omelanku)

No comments: