Sunday, April 3, 2011

EdiBLe tO EaT

Salam...


tyme cutila nak terbangun awal pulak.. awal pulak tue dari hari2 gi keje.. 5.40 pagi... hari nie nak masak ape eh..?? if dah cuti2 nie malas nak kua rumah... semalam masak megi special.. hahaha... nape ntah cam ketagih meggi pulak.. actually nak masak nasi coz sambal udang t/hari ade lagi.. tapi cam malas pulak nak makan nasi.. then masak meggi tombal (tomyam+smbl udang) udang... nama baru aku bagi... aku campur je kuah sambal udang dgn perencah meggi tomyam.. hmm.. not bad la... still edible la and tak keracunan pon setakat nie.. heh...


nie lah rupanya... =)

kalau balik rumah tok, pagi2 boleh sarapan dgn nasi goreng special tok.. coz tok tak guna perencah nasi goreng pon.. tok guna perencah lauk semalam.. contoh kalau semalam ade baki gulai ayam or ikan, so pagi tue jadila nasi goreng berperisa gulai ayam or ikan... kalau ada sambal udang ke, jdi la nasi goreng sambal udang... sedap... biasala, orang tua2 buat mestila sedap.. masak jela apa pon.. mesti jadi + lazat... rindu nak makan nasi goreng special tok..


tok ada cakap yang muka aku sama dgn muka dia tyme muda2 dulu.. so, aku dah tau versi muka aku bila dah tua.... ^___* 


p/s: have a good weekend (petikan dari mesej bos aku pagi smlm.. **dia xdtg & kitorang inform sal barang xcukup and then nie salah satu ayat yg dia reply.. ceh... best jd bos coz boleh suka hati nak dtg x..**)... tak best cuti ahad je coz esok dah kena keje balik.. hmmm... letih...


semalam mimpi ngeri... bukan mimpi hantu ke.. tapi mimpi yg dimulakan dgn happy and ending yang sedih.. huhuhu.. walaupon tue hanyalah mimpi semata-mata, mainan tido je tapi sampai skrg aku still fikir mimpi semalam.. sampai aku terjaga and then dah tak boleh tido sampai sekarang la... hmmm... maybe mimpi td petunjuk supaya aku tak perlu mengharap lagi... -_-

No comments: