Thursday, October 11, 2012

SeTiAkAh KiTa??

Salam semua..

pagi isnin baru-baru nie, ada dengaq kat hot chat hot fm tajuk pasai kesetiaan perempuan pada pasangan.. Malaysia dapat tempat ketiga kategori perempuan tak setia.. awat jadi lagu tue??

Pada pendapat aku la :

  • 1st, mungkin sebab pernah dikecewakan.. so macam kes balas dendam la kot..tambah-tambah kalau break sebab bf curang..
  • 2nd, mungkin sebab dah desperate sangat.. yela, umur makin menginjak, tapi tak jumpa calon yang sesuai lagi.. tetiba sekali datang dua.. so, layan dua-dua pastu baru wat pilihan.. hohoho...
  • 3rd, mungkin dah perangai pompuan tue camtu.. suka tukaq-tukaq pasangan.. so takleh kata apa-apa la.. 
TAPI.... aku tengok macam perempuan malaysia ni setia-setia ja pon... contoh-contoh terdekat pon cam tue ja.. cam kawan-kawan aku, suma setia ja.. tup-tup da nak kawen.. selingan sikit, congratulation aku ucapkan pada kawan-kawan aku yang nak kawen dan dah kawen pon.. aku tumpang gembira bagi depa.. 

pada pandangan aku la, perempuan nie dia jenis yang setia sungguh.. dia jadi lagu tue (tak setia) mungkin sebab trauma dengan kisah lalu.. huhuhu... pendapat aku la.. 


adoyai.. sempat lagi aku berblogging.. esok ada training Hazard.. sehari suntuk pulak tue.. tapi yang bestnya ada makan free.. hihihihi...

p/s: aku masih rasa terkilan sebab takdan jumpa tokwan sebelum dia pi buat selama-lamanya... al-Fatihah..

nota kaki: lenguhla tangan kiri nie.. pagi tadi kena injection thyphoid.. kalau keja kilang makanan memang wajib kena inject.. nie 2nd time kena.. dulu kena inject time keja pizza hut..

No comments: