Sunday, October 7, 2012

McD SaMuRai BurGer

Salam semua..

Dah try samurai burger kat McD?? aku dah gi makan last week.. dengan housemate2 ku..

bagi aku, bolehla tahan.. tapi ada housemate aku sorang nie suka.. sebab burger samurai tak pedas.. dia tak makan pedas.. so konklusi aku, orang tak makan pedas mesti suka burger nie..

1st impression aku, daging burger nie rasa cam daging masak hitam pon ada.. tapi versi manis punya.. korang ada rasa tak cam aku rasa nie??

Air pulak nama Sakura McFizz.. Sakura tue...!! tapi air nya kureng sikitla.. air sakura nie campuran Sprite + Ribena.. lagi satu menyebabkan rasa kureng, sebab takde ais kot.. ingatkan memang set nie airnya takde letak ais.. tapi bila housemate yang lagi sorang beli set ayam, air dia pon takde ais.. nampak sangat ais kat McD Rawang nie da abes stok.. huhuhu... kesian kami.. teraniaya...

kat McD Rawang nie, sentiasa penuh dengan manusia.. lagi lewat malam, lagi ramai orang.. orang datang celah mana pon tak tau.. hehehe... ada sekali tue, datang kul 9++ malam, ramai giler orang.. meja full.. so, terpaksa mengalah gi cari tempat makan lain...

p/s: esok da keja balik.. rasa malas... kalau tanya semua orang pon mesti cakap malas gi keje kan.. kalau gi jalan2 laju je.. hehehehe...

No comments: