Thursday, June 10, 2010

EdiSi KhaS

Salam.. Mornink...

EpI BufDaY tO Me!!! hehehehe...

1st tyme sambut bufday ngan kwn2.. before nie, celeb kat rumah je... coz bila tarikh 10 JUN je cuti sekolah or cuti semester.. tahun lepas kot sambut kat tempat praktikal.. tue pon mlm tue kua ngan family mkn2...

thanx to my housemate coz celeb semlm.. semalam tido awal (before kul12).. sebenarnya x mengantuk lagipon... tapi xtau nak wat ape & rasa cam lain plak celeb bufday ngan kwn2.. kul12 cmtue dorg kejut... laaaa... dorang beli kek.. huhu... terharunya...

hari nie dapat kol free... abes sume org aku kol... semalam after makan kek, kol adik aku.. lame betul sembang.. sampai kol 2 lebih kot.. mentang2 dpt kol free... hehehehe...

thanx to my parent coz menjaga aku dengan baiknya sampaila aku sekarang dah mencecah umur 22 tahun... sedihnya.. dah makin tua... opppsss... silap.. makin matang... hehehehe...

and tyme ari bersejarah aku nie la result nk kua... ish2.. tapi alhamdulillah... okla.. xdela seteruk yg aku sangkakan and xdela baik sgt pon.. middle... huhu...


Azam baru:

  • Belajar masak bagi pandai... hehehehe
  • dapatkan keje yang tetap...
  • Pencarianku akan bermula... 
p/s : happy go lucky!!!!

No comments: