Monday, February 1, 2010

date...

salam...

wekend kali nie full jadual aku.. sabtu ade 2 date skli.. heee... pg smpai petg date ngan kwn2 lama.. after dorg blik, date ngan azi n naimh plak.. heeee... tp mlm tue, date sorg2 jer coz dorg msuk tengok wyg... ak merayau sorg2 kat mid smentara nak tunggu dorang abes tengok wayang... 

ahad plak pagi tue gi sampling.. after tue, gi pudu.. beli tiket balik raya cina.. huhu.. tue pon bas tambahan plus liner.. kul 10.15 pagi ari jumaat.. td dr phang cakap yg sampling tue wat sampai next week ari rabu jer.. huhu.. kalau dr phang gitau awal2 kan bagus.. coz aku kena sampling ari jumaat tue.. so aku dah discuss ngan naimah nak wat ari kamis, awal sehari coz jumaat nak balik.. kalau aku tau sampai ari rabu jer, petang kamis tue dah boleh balik.. huhu.. dah lama xbalik rumh.. huhu... windu nyer kat rumah.. trip to terengganu yang kolej anjurkan pon aku x pegi coz tyme tue still in holiday chinese new year.. niat memang nak pegi, tapi dh tyme cuti xnakla.. nak abeskan cuti kat rumah lama2.. nak dok kat rumah puas2.. huhuhu...

eh, dh lari tajuk nie.. heee.. kembali kpd asal.. best sssanggaatt dapat jumpa member lame.. member tyme sek dulu.. akhirnya, jadi jugak reunion kta kali nie, walaupon xramai yg datang.. masing2 dah berubah.. dah cantik2 sume nye.. heee.. sampai xkenal pon ade.. heee.. thanx to umie, ipah, k.tie, lya, ena, k.wan, wani and dayah azhar.. lain kali klu wat reunion lagi, nak jmpa rmai2 lagi.. 







dayah xde dlm pic nie coz xsempat nak amik pic ngan dia, dia dh blik..

klu tengok kat pic yg last tue, nmpak aku cam besar je kan.. heee.. bestnyer.. hahaha..(perasan cket) Memang pon dah besar kan, umo pon dah 21 tahun 8 bulan.. Dah bley kawen.. hahaha.. xnakla lagi, stil muda lagi.. Bia la pandai masak sedap2 dulu.. Nie masak pon simple2 jer yg reti.. haahahaaa.. ish2.. apela nak jadi anak dara zaman skg nie.. huhu.. if jadi, buln 9 nie ada grand dinner wif all my batch 05'.. hope jadi la coz tyme tue, cuti raya puasa.. agk2 tyme tue aku ngah wtpe erk??? bulan 5 nie dah abes study..


No comments: