Wednesday, September 29, 2010

(-___-)"

Salam...

lebih kurang 10 hari je lg nak konvo... baju dah ade.. pkai bju raya je, kaler turqoise... kasut je blum ade... ngah tgu gaji msuk... huhu... bila la nk dapat gaji nieh???? ingat dapat gaji bulan lepas punya, nak belanja la parent + adik aku nanti tyme dorang datang konvo... masalah nya, gaji xdapat lagi.. risau plak...bulan lepas dapat gaji dalam 25hb... bulan nie ntahla... huhuhu....

sambil2 keje kat cnie, sambil2 cari keje lain... nak keje kat tmpt lain la... tension kot keje kat cnie coz asyik xjadi je EFB nie... huhuhu.... poning den...

p/s: nak upload + story mory psl raya... tapi pic nya belum edit maaa... jap ea.. klu rajin jap gi edit.. esok post la... hehehehe

2 comments:

man yusoef said...

wah dah beli baju konvo...aku tak beli pon lagi...ni xleh jadi ni...hehe

waniey_sakura said...

ala.. recycle bju ry je pon...