Monday, July 5, 2010

MenToR ♥ ♥ ♥

Salam...

Wah!!! mentor 4 dah abes... Mohammad menang.. Protege Ziana Zain.. i loike!!!! Saya suka Ziana Zain... So saya mestilah sokong protege nye.. hehehe... sokong dari jauh je... xd pon send sms pon.. tgk tv pon x.. coz kat rumah sewa saya xde tv.. eheh.. 



Penah tgk mentor 4 sekali sje.. 2 mgu lepas tyme balik rumah... terus terpikat ngan suara Mohamad...  (influence my sis sama nie.. hehehe)... lagipon saya memang suka Ziana Zain dri dulu lg.. dari sek rendah... hehehe.. w/pon bila Siti Nurhaliza muncul, sume minat Siti.. Tapi saya tetap suka Ziana Zain.. saya suka jugk yang lagi sorang tue.. protege Joe Flizzow.. ape eh nm dia.. Ila ke.. ntahla.. tak ingat plak... hehehe... tapi dia dah tersingkir sblum msuk final..

tak sia2 la kan ziana Zain singkirkan protege dia yg 1st... Thalia kot nma 1st protege Ziana Zain.. Coz ade la masalah peribadi dorg tue.. ntahla.. malas nak masuk campur (pdhl xtau pon knpe.. hehehe)... 

p/s: tdo2.. esok keje... huhuhu... nk cuti lg.. 

No comments: