Saturday, December 19, 2009

sangat teruja...

salam...


malam yg agak gembira coz esok stil cuti lg and mlm yg sllu di abiskan di bilik tv smbil sembang2 ngan kwn2.. yela, if ari2 biasa xde sape sgt kt bilik tv tue.. sume penat balik dari lab.. and yg paling gembira dorg ckp aku cam nmpk berisi ckit.. hehehe.. sukanye.....


coz aku memang sedang cuba menaikkan berat badan.. malam nie gee cakap aku dh cm berisi ckit.. hehehe.. thanx.. gembira sgt.. k.lina dtg td, dia pon ckp cm2 kt naimah.. wah, ape eh yg aku mkn sejk kblkgn nie??? rasa2 nya, juz mkn nasi tgh hari je coz mlm ktorg mls kuar.. kekdg je g mkn mlm.. 


before nie, aku amik vitamin xnaik pon berat aku.. skrg nie aku dh xamik vitamin pon coz cam mls dh nak makan.. kekdg tue, terlupa nk amik.. hehehe.. ade je vitamin tue skrg tp cam dh mls makan.. aku ngah berfikir nie, aku mkn ape eh smpai dorang nmpak aku cm berisi ckit... hmmm.. coz aku nk mkn menu tue la smpai dpt berat yang ideal.. huhu... tapi aku tak gi timbang lagipon.. hehehe.. xpe, xcited la dulu.. huhuhu...

No comments: